Mezua: Gazteei interesatzen zai politika?

2008-11-05

Permalink 18:19:20, Atalak: KM2: DBH  

Gazteei interesatzen zai politika?

Zu, Koldo Mitxelenako ikasle zeran horri galdetzen dizut, interesatzen zaizu politika? Baduzu jakinminik gaur egungo politikaz? Euskal Herrikoaz? Kanpokoaz?
Gure politikariak ika-mikan dabiltza beti beraien artean. Gure arazoak konpontzen dituzte? baina politikaririk gabe zer izango litzateke gizartea? Uste duzu herritarren ahotsa eramaten dutela legebiltzarrera?
Eta bestalde, badago askatasunik edonork edozein pentsakera izateko?
Eman ezazu zure iritzia, bada garaia buruari pixakatxo bat eragiteko eta ...

Erantzunak:

Bidaltzailea: koldo alijostes [Bisitaria]
Politikarekin nazkatuta gaude baina gure bizitzan eragin handia dauka.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:31
Bidaltzailea: Zuriñe Ortiz de Mendibil [Bisitaria]
ez zait politika interesatzen,beste behar batzuk ditudalako.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:32
Bidaltzailea: esperatxa labezomorroa [Bisitaria]
niri politika asko aspertzen dit.
Nire ustez ez dute herriaren ahotsa kontuan artzen eta politikariek nai dutena esan eta egiten dute.Beraietaz bakarrik pentsatzen dute.
Geienak nazka ematen didate.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:33
Bidaltzailea: Andrea Jimenez [Bisitaria]
Niri,politika ez zait interezatzen.Kampoko politikaz gehiago dakit baina oso gutxi.politikarik gabe nire ustez ere bizitza ondo joango zen, baina ere ulertzen dut garrantzitsua dela.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:36
Bidaltzailea: iñigo lauzurika [Bisitaria]
ni ez dut inoiz politikaz pentsatzen.
Beste gauza garratzitsuenetan pentsatzen dut-
Ez zait gai au interezatren.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:37
Bidaltzailea: monika lavia lopez 2.c [Bisitaria]
Ez zait interesatzen politika aspergarria iruditzen zaidalako eta oso txarra.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:37
Bidaltzailea: Oihane Mtz. de Albeniz [Bisitaria]
ez dakit ezer politikas,zeren telebista ez dudalako asko ikusten eta ikusten badut ez da kaka hori ikusteko
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:37
Bidaltzailea: (^^[U%u3]^^) [Bisitaria]
Niri politika ez zait asko gustatzen.Zeren batzuetan politikari batzuk arrazoia dute baina besteetan ez.Gainera, askotan ez dituzte gauzak kompontzen eta gezurrak esaten dituzte.Batzuetan gendea nahi duena pentsatu dezake baina beste batzuetan ez.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:38
Bidaltzailea: Sandra de la fuente [Bisitaria]
Niri politika ez zait interesantzen. Gaur egungo pilitikaz ez dakit asko,baina Euskal Herrikoaz bai,kanpokoaz bakarrik justua.Politikariak ika-mikan dude beti eta ez dute ezer konpontzen.Politikarik gabe ez zen izango berdina.Batzuetan ez dago askatusunik pentsatzeko norberak nahi duena.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:38
Bidaltzailea: josu peciña [Bisitaria]
nik uztez ezinezkoa da bizitza honetan nahi duzuna pentsatzeko eta esateko sistemaren kontrako pentsamenduak baldin badituzu berehala atentzioa deitzen dizute.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:39
Bidaltzailea: uRko0 fernanDez [Bisitaria]
Nik ez dut uste politika gure bizitzan eragina duenik!Ez zait batere interesatzen eta nire ustez politikariak ez dute ezer ona egiten, mundua gehiago estropeatzen dute eta ez dute herritarretan pentsatzen!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:39
Bidaltzailea: ixone [Bisitaria]
Denok ez dugu pentsakera berdina, baina batzuk ez dute usten bakoitza pere iritzioa izatea, bakoitza nahi duena izan, pensatu... egin ahal du ez duzu uste? ez dugu denok askatasun berdina, baina ordua da, denok errespetatu egin beharra dugu, denok izaten garen moduan errespetatuz.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:39
Bidaltzailea: natalia caballero rodriguez [Bisitaria]
niri asko aspertzen dit politika ze ez dut ezer ulertzen eta oso aspergarria da.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:39
Bidaltzailea: beñat ortiz de lazkano otxoa [Bisitaria]
ez nago adoz koldo saten duenarekin zeren eta beti bizi gara politikarekin baina politika ez bazen egongo zer gertatuko zen¿?

gustatuko litzaidake politika ez egotea ikusteko nola egongo zen mundua dembora horretan



att: Beñat
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:39
Bidaltzailea: monika lavia lopez 2.c [Bisitaria]
bai,politikari asko dago munduan eta politika ez dago ondo gaur egun .
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:40
Bidaltzailea: Thiane Ly [Bisitaria]
ez zait politika interesatzen, zeren oso aspergarria da nire ustez baina beste jende batzuei gustatu ahal zaio hori da bakoitzaren iritzia.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:40
Bidaltzailea: JULEN SEGURA 2C [Bisitaria]
niri politika asko aspertzen dit.
EZ DUT ORRETAN PENTSATZEN,
beste gauza batzuetan pentsatzen dut
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:41
Bidaltzailea: alexander gutierrez [Bisitaria]
nire ustez politika ez da bat erez interesgarria eta kanpoko politikariek Euskadi kritikatzen dute.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:41
Bidaltzailea: ixone [Bisitaria]
politika da kaka bat, batzuetan ez du zereginik, esaten dute herriaren gausak eta bakarrik da botazeko, baina gero ez du eser egiten, ez du arrazoiriK*

PÔLITIKA EZ DUT GUSTOKO!


ez zait interesatzenª!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:42
Bidaltzailea: andrea jimenez [Bisitaria]
oso ondo iixOnee! zu bezala pentstzen dut.ados nago aspergarriia da,baina zer izango zen mundu honetaz politikarik gabe? bakoitzak nahi duena egitea? que viva la pepa no? baa eez!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:42
Bidaltzailea: eider villa 2c [Bisitaria]
niri politika ez zait asko interesatzen,baina inportantea da gure gizarterako.politika oso garrantzitzua da denentzako.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:44
Bidaltzailea: iñigo lauzurika piee [Bisitaria]
koldorekin ados nago
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:45
Bidaltzailea: markel martinez [Bisitaria]

Politika ez zait batere interezatzen zeren aspergarria da.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:45
Bidaltzailea: natalia caballero rodriguez [Bisitaria]
oso ondo guztiak!!!!!!!!!
ze onak zareten!
oso ondo dago guztia
baaaaai!!!!!!!!!!!!!!!!!!
txalo bat emaan!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:45
Bidaltzailea: ixone [Bisitaria]
BAI! hau ez da normala beti kn eL PP ii suu amaa! beti besalaa kn lo feoo qee es...eta gainera ez duu eser egiten ez dute inoiz herritarretan pentsatsen bakarrik beraiek "en salir en la tele" eta baita ere en ganar money...ate guu zeer? etxean?? baa ez hau ez da orreLa geratuko ados? iixOonee
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:45
Bidaltzailea: zuriñe [Bisitaria]
nire ustez baita ere politikari asko daude baina ez dudanez hortaz ezer jakin nahi ez dakit zertarako dauden hainbat politikari norbaitek esan al dit?
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:46
Bidaltzailea: eider villa 2c [Bisitaria]
ados nago zurekin ixone politika kaka bat da.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:46
Bidaltzailea: mikel [Bisitaria]
niri politika ez zait ezer importa niretzako "komo si se van todos por ahi"
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:47
Bidaltzailea: Sandra de la fuente [Bisitaria]
Nik ados nago guztiokin, politika aspergarria da.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:48
Bidaltzailea: julen segura 2c [Bisitaria]
eiderrekin ados nago baita ixone eta andrearekin
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:48
Bidaltzailea: ibai [Bisitaria]
nire ustez politica oso aspergarria da ez dutelako ezer egiten ...
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:48
Bidaltzailea: ixone [Bisitaria]
nondiik mikeeL nondiiK esan esaa!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:49
Bidaltzailea: mikel [Bisitaria]
joaten badira hortik vvvvvaaaaaaaaalllleeeeeee

gainera ni koldorein nago
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:50
Bidaltzailea: monika lavia lopez 2.c [Bisitaria]
ez dute gure arazoak konpontzen bakarrik pentsatzen dute beraiengan eta ez dute pentsatzen hiritarrengan EZ DUTE EZER EGITEN¡
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:50
Bidaltzailea: Oihane [Bisitaria]
bai ados nago
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:51
Bidaltzailea: jonatan! [Bisitaria]
politika ez zait ezer interesantzen eta gainera ez dut oso ondo ulertzen! bakarrik dakit nor den obama! eta bukatu da!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:51
Bidaltzailea: iieeaaa [Bisitaria]
yeeeeaaah! apoLLatzeen dizuueeT klasee...kpmz! okeey?!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:52
Bidaltzailea: NEKANE CASTRO [Bisitaria]
Niri ez zait politika batere gustatzen.Asko aspertzen nau,politikariak oso gezurtiak dira.Eta esaten dituzten gauzak oso aspergarriak dira.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:52
Bidaltzailea: josu peciña [Bisitaria]
niri gutzien guztatzen zaidana polotikatik da eguinero negatzen gaituztela politikarekin. Teleberrian, kaleetan propaganda egiten... ORREGATIK GUSTATUKO LITZAIDAK POLITIKA DESAGERTZEA GURE BIZITZATIK!!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:52
Bidaltzailea: uRko0 fernanDez [Bisitaria]
ixo0nerekin juleekin andrearekin putxirekin... guztiekin nago0 ado0s! po0litika kristo0n kaka da!
eta ho0rrela izango0 da beti!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:53
Bidaltzailea: josu lorza [Bisitaria]
ez zait batere interesatzen baina inportanteada zeren gutxienez leku gustietan agertzen da.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 15:58
Bidaltzailea: ixone [Bisitaria]
ez da importanteeaa!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-24 @ 21:41
Bidaltzailea: jon molina 2b [Bisitaria]
politika ez zait batere interesatzen nire ustez bezitza ez da zapatero eta rajoi ... badaude gauza importanteagoak (neskak, saskibaloia, futbola ...)jajja
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:42
Bidaltzailea: uxue arberas [Bisitaria]
ez,ez zait batere intaresatzen.
ez hemengoa ez kanpokoa.niretzat politika ez da inportantea guretzat
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:43
Bidaltzailea: Mikel Martinez Nunes - 2.B [Bisitaria]
Ez zait batere interesatzen politika. Ez dut jakinmin askorik politikari buruz, ezta politikariei buruz. GAINERA EZ DITU ARAZO ASKO KONPONTZEN, BATZUK SORTZEN DITU.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:44
Bidaltzailea: Julen Paunero 2.B [Bisitaria]
niri ez zait politika batere gustatzen, oso nazkagarria eta ez dut atsegin ezta soportatzen ere.
Baina egia da politikariak behar direla bizitza on bat eramateko eta arazoak ez egoteko eta konpontzeko.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:46
Bidaltzailea: ander matilla 2b [Bisitaria]
niri politika ez zait interesgarria iruditzen.Nik ez dakit asko politikari buruz ez zaidalako inportatzen.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:47
Bidaltzailea: hasier esnaola 2B [Bisitaria]
niri ez zait politika gustatzen denbora galtzea iruditzen zaidalako eta Rajoy eta Zapatero oso tontoak dira nire ustez.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:48
Bidaltzailea: aLba nuñez 2B [Bisitaria]
nirii ez zait batere interezatzen politika, beste gauzetan pentzatzea nahiago dudalako!!
nik uste dut politika ez dela hain interezgarria
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:50
Bidaltzailea: Unai Aranguiz [Bisitaria]
Niri ez zait asko interesatzen politika, gainera nire uztetan politikariak pikutara joan ziratekeen.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:51
Bidaltzailea: julen elizondo 2b [Bisitaria]
ez zait gai hau asko gustatzen oso aspergarria delako eta helduentzat delako nire ustez
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:52
Bidaltzailea: maider zugazua 2.B [Bisitaria]
niri ez zait betere interesgarria iruditzen.Oso azpergarria da.Bakarrik dakit zapatero eta ibarretxe nortzuk diren.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:52
Bidaltzailea: jurgen murua 2b [Bisitaria]
politika txorrada bat da ez du ezertarako balio gainera ez dute ezer konpontzen.NI POLITIKARIA BANINTZ GOBERNU OSOA ALDATUKO NUKE.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:54
Bidaltzailea: Aitziber [Bisitaria]
politika si ez dago ez dugu jakin
gizartea
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:55
Bidaltzailea: ander matilla 2b [Bisitaria]
nik adoz nago politika interesgarria ez dela esaten dutenekin,julen eta hasierrekin adibidez
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:55
Bidaltzailea: Borja Aginagalde [Bisitaria]
Niri ez zait politika gustatzen ,oso azperria da eta ez dut atsegin.
Baina egia da politika behar dela bizitza on bat eukitzeko politikari gustiak ez dira majuak
Ni Ander Matillarekin ados nago
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:56
Bidaltzailea: Aitziber [Bisitaria]
ETA INTERESATZEN NAIZ POLITIKA
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:57
Bidaltzailea: Leire Molina 2.B [Bisitaria]
Niri politika gaia ez zait interesgarria iruditzen. Nik uste dut politikariek gugatik,gazteengatik,ez dutela ahal duten ahalegin guztia egiten.Bestalde politika egongo ez balitz,gure gizartean nahasteak sortuko zirela uste dut.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:58
Bidaltzailea: aLba nuñez 2B [Bisitaria]
ni, lehen esan dudan bezala, ez nago batere adoz eta Maiderrekin adoz nago!!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:58
Bidaltzailea: ixone tobarias 2.b [Bisitaria]
niri ez zait politika bat erez gustatzen! aspergarria iruditzen zaidalako! politikari buruz zerbait badakit baina ez asko! baina politikariak garratzitsuak dira.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:58
Bidaltzailea: JOSUNE ALONSO 2b [Bisitaria]
niri politika ez zait interesgarria iruditzen ez kanpokoa ezta barrukoa gainera denbora galtze bat dela iruditzen zait.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 14:58
Bidaltzailea: hasier esnaola 2B [Bisitaria]
niri politika ez zait interesgarria iruditzen. Gehienetan gauzak hobetu beharrean okerrera joaten dira . ni ez nintzateke politikaria izango nahiz eta diru asko eduki.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 15:01
Bidaltzailea: Aitor Fernandez Samaniego2.B [Bisitaria]
Niri ez zait guztatzen pilitika zeren uzte dut ez duela gizarteko arazo guztiak kompontzen.
Eta gainera ez da inportantea bizitzeko.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 15:01
Bidaltzailea: uxue arberas [Bisitaria]
ni lehen esandakoa errepikatzen dut,EZ ZAIT INTERESATZEN!!!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 15:03
Bidaltzailea: Ander Nieves Markos [Bisitaria]
es zait interesatzen politika zeren ez da importantea bizitzeko baina bai dakit nor den obama ee.uu presidentea
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 15:04
Bidaltzailea: Leire Molina 2.B [Bisitaria]
Ni ados nago Josuneren erantzunarekin,DENBORA GALTZEA DA!!!baina politika gabe ezin izango ginen bizi.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 15:06
Bidaltzailea: ixone tobarias 2.b [Bisitaria]
ni maider, alba, leire, josune... hau da, ia guztiekin ados nago, politika ez zaidalako gustatzen!!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 18:16
Bidaltzailea: maider zugazua 2b [Bisitaria]
ni politika aspergarria dela edo ez zaienei interesgarria iruditzen alde nago,hau da, ia gehienekin!!!!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 18:19
Bidaltzailea: maider zugazua 2.b [Bisitaria]
ni politika aspergarria dela edo ez zaienei interesgarria iruditzen alde nago,hau da, ia gehienekin!!!!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-26 @ 18:20
Bidaltzailea: Alazne Portal 2.A [Bisitaria]
kaixo, niri ez zait asko politika interesatzen. Berdin zait, zer esaten duten. Ez dakit kanpoko edo Euskal Herriko politikan zer gertatzen den, ez dut entzuten eta.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:39
Bidaltzailea: RaKeL SanToOs [Bisitaria]
Nire ustez oso aspergarria da, ez zaidalako interesatzen eta ez duelako inolako eraginik gure gizatean
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:39
Bidaltzailea: Gaizka Gutierrez 2a [Bisitaria]
Niri ez zait politika interesatzen hala eta guztiz ere,iritzia emango dut:ez, nire iritziz ez dituzte gure iritziak legebiltzarretara eramaten.
Ez dakit zer gertatuko litzateke politikarik gabe.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:40
Bidaltzailea: janire mendieta [Bisitaria]
Niri,politika ez zait batere interesatzen.Ez kanpokoa,ez hemengoa.Baina,nahiago nuke,Euskal Herriko politikaz hitz egitea.Nire ustez oso aspergarria da!!!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:41
Bidaltzailea: josune nieves garcia 2.a [Bisitaria]
kaixo denoi!pues niri bai interesatzen zait,ez nau aspertzen.
GORA OBAMA!kanpoko politika gutxi-gora behera dakit.Nire ustez sistema hau ez dago ondo eginda,normalean nahi dutena egiten dutelako.Baina ez dut nahi anarkiarik,iskanbila bat izango litzatekelako.Bueno eta honekin bukatutzat ematen dut nire komentarioa xD.AGUR!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:41
Bidaltzailea: Olatz Urraza 2.A [Bisitaria]
kaixo. Ba egia esanda niri ez zait politika asko gutatzen. Baina batzuetan interesgarria da, zer gertatzen den Euskal Herrian edota beste leku batzuetan...Gizartea asko aldatuko lirateke gure iritziak kontutan hartzen balira.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:43
Bidaltzailea: Ander R. 2a [Bisitaria]
niri politika izugarri aspergarria iruditzen zait,alde batetik ez zaidalako interesatzen eta bestetik gauza hobeagoak ditudalako egiteko.Gainera dena gezurra da.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:43
Bidaltzailea: Eneko Uriarte 2.a [Bisitaria]
Niri ez zait politika interesatzen,
baina zerbait badakit honetaz,
telebistan,irratian eta
egunkarietan agertzen baita.
Niri ustez politikaririk gabe
gizartea ez litzateke legerik izango eta iskanbila handia egongo zen.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:44
Bidaltzailea: xaioer calvo [Bisitaria]
Nik uste dut politika adin onetan ez zaiola inori gustatzen.Hori da,helduen kontuak.Niretzat oso aspergarria da beti gauza berberetaz hitz egiten dutelako.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:47
Bidaltzailea: Olatz Urraza 2.A [Bisitaria]
Josune bainon zu zer esaten duzu!
ze GORA OBAMA ,MESEDEZ... Baina bueno errespettu behr zure iritzia... gazte gehienei ez zaie gustatzen, baina badirudi zuk ezarela Horrela...buen ba onekin bukatutzat ematen dut nire bi komentarioak! xD
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:47
Bidaltzailea: Jon Uriarte [Bisitaria]
Niri ez zait ezer ez interesatzen politika.Bakarrik dakit Obamak irabazi dituela eleczioak.Eat politika ez balego gizartea oso gaizki antolatuko ginen.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:48
Bidaltzailea: LeiiRe FeRnanDez 2.A [Bisitaria]
Egia esaten badut, ez zait politika bat ere ez interesatzen. Nire ustez ez zaie asko interesatzen guk esan eta pentsatzen duguna, beraiengan bakarrik pentsatzen duetelako.Ez zait ez Euskal Herriko ez kanpoko politika interesatzen.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:49
Bidaltzailea: xabier calvo [Bisitaria]
Nik uste dut politika adin onetan ez zaiola inori gustatzen.Hori da,helduen kontuak.Niretzat oso aspergarria da beti gauza berberetaz hitz egiten dutelako.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:50
Bidaltzailea: Ane Garcia 2.A [Bisitaria]
Niri politika ez zait gustatzen;oso aspergarria delako eta gainera ez digute kasurik egiten !!!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:50
Bidaltzailea: Ane Herrnández 2.a [Bisitaria]
Niri politika ez zait asko interesatzen, baina etxean batzuetan hitz egiten dut horretaz, batez ere nire aitarekin.Baita telebistan ikusten dut.
Nire ustez politikarik gabe munduan izugarrizko desastrea egongo zen.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:51
Bidaltzailea: jon r.2a [Bisitaria]
koldorekin ados nago.politika kaka bat da.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:51
Bidaltzailea: Jon Uriarte 2a [Bisitaria]
Nik Ander bezala nago,oso aspergarria da eta ez zait ere ez interesatzen
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:51
Bidaltzailea: josune nieves garcia 2.a [Bisitaria]
ni Nataliarekin ados nago
txalo bat guztioi!!
"choca por expresarte peter,a-a-a-"
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:53
Bidaltzailea: Alazne Portal 2.A [Bisitaria]
Nik uste dut Josunek ondo esan duela, Obamak gauza asko aldatuko dituela Estatu Batuetan(hori esaten du jendeak). Aldaketa handia izan da Estatu Batuetan.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:53
Bidaltzailea: Ander R. 2a [Bisitaria]
ni jon u. eta jon r.-rekin ados nago politika munduko kakarik handiena da baina hori bai politika gabe zer gertatuko zen esatea zaila da
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:56
Bidaltzailea: Eneko Uriarte 2.a [Bisitaria]
Baina Olatz zer gertatzen zaizu ?
Obama hoberena da zeren zeguraski
beraren ondorios aldaketak egongo dira onerako, gainera irabasten duen lehen beltzarana da.GORA OBAMA!!!!!!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:57
Bidaltzailea: JaNiRe MeNdIetA 2a [Bisitaria]
Nik uste,denok gaudela adoz politika oso aspergarria delakoan.
Orduan,adoz nago klase gehienarekin,politika ez dela garrantzitsua gazteentzako.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 15:58
Bidaltzailea: jon r.2a [Bisitaria]
ea zapatero iltzen den eta euskal herria independisatzen den
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 16:01
Bidaltzailea: Ane Hernández 2.a [Bisitaria]
Ni Enekorekin ados nago, Obamari esker aldaketa gehiago eongo dira eta gainera onerako.Beltzaran asko sufriarazi egin dituzte.Orain berari esker ori aldatuko da.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 16:01
Bidaltzailea: xabier calvo 2a [Bisitaria]
Nik josunerekin ez dago adoz.
Obama ez duelako postu hori merezi eta ez beltza delako,baizik eta,ez dakielako bere postua zer egitea den.Hori bai,Bush baino hobeagoa seguru dela.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 16:03
Bidaltzailea: Andoni Ramos Etxezarreta [Bisitaria]
niri egia esanda ez zait asko gustatzen baina uste dut beharrezkoa dela gizarte hobea izateko. bestalde, uste dut herriaren iritzia ez dela behar bezain beste kontuan hartzen. ez da erraza politikan jakinminik ez izatea egunero telebistan, irratian, egunkarian eta abar politikaz hitz egiten delako. Beraz, ez zait politika asko gustatzen baina garrantzitsua dela uste dut.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 16:03
Bidaltzailea: Andoni Ramos Etxezarreta [Bisitaria]
ez nago guztiekin ados ez delako kaka bat baina ados nago ez zaidalako asko interesatzen.
AGUR!!
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 16:05
Bidaltzailea: Ander Nieves Markos 2.B [Bisitaria]
es zait interesatzen politika zeren ez da importantea bizitzeko baina bai dakit nor den obama ee.uu presidentea
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 19:05
Bidaltzailea: Ander Nieves Markos 2.B [Bisitaria]
Ez zait importa ez dudalako jakin ser den ere ez du balio bizitzeko, nahi dut kentzea politika.
Permalink-a mezu RSS 2008-11-27 @ 19:09
Bidaltzailea: angelo [Bisitaria]
Nik politikaz ez dut ideia askorik, ez dut interesa handirik.
Agur
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:28
Bidaltzailea: ibai garcia [Bisitaria]
ado0s nago0 ixo0nerekin baina po0litika ez zait batere gustatzen eta nire ustez gezur utsak esaten dituzte
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:30
Bidaltzailea: NeK@Ne [Bisitaria]
Niri ez zait batere gustatzen eta ia denok bezala pentsatzen dut,politika aspergarria da.
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:30
Bidaltzailea: beñat ortiz de lazkano otxoa [Bisitaria]
nik ez nado ados jendearekin zeren eta politika oso interesgarria da batzuetan bakrrik.









att: beñat
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:31
Bidaltzailea: alexander gutierrez [Bisitaria]
niri politika ez zait batere gustatzen eta hor daudenak txoratuta daude
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:31
Bidaltzailea: beñat ortiz de lazkano otxoa [Bisitaria]
nik ez nado ados jendearekin zeren eta politika oso interesgarria da batzuetan bakrrik.









att: beñat
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:32
Bidaltzailea: beñat ortiz de lazkano otxoa [Bisitaria]
nik ez nado ados jendearekin zeren eta politika oso interesgarria da batzuetan bakrrik.









att: beñat
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:33
Bidaltzailea: jonathan costillas [Bisitaria]
politika ez sait esr inportatzen zeren eta esaten dute gezur asko eta ori oso tzarra da niretzat.
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:34
Bidaltzailea: (^^[U%u3]^^) [Bisitaria]
niretzako politika asko balio du baina nik ez dut ezer ulertzen.Asko azpertzen dit hau eta jendea ldan egiten dutenak harroetan beti daude oso oso gaizki eta ez dira inoiz ondo eramaten.
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:35
Bidaltzailea: iixOoneeTaaxuuu!! 2C [Bisitaria]
nfiin! niik ez dakiit bainaa hobeto ez sartzea politikaan zeren eta gero mata ahal dizute ez? jajaja
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:38
Bidaltzailea: iñigo lauzurika 2 piee [Bisitaria]
uxuerekin oso ados nago,
politika asko balio du baina ez dut oso ondo ulertzen gainera oso azpergarria iruditzen zait eta telebistan ainbeste ipintzea askenean aspèrgarria da
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:39
Bidaltzailea: Angelo [Bisitaria]
Nik nago ados guztiekin , ez dut gustoko politika.Politikari guztiek beraiengan beti pentzatzen dute eta batzuk korruptuak daude.
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:39
Bidaltzailea: julen segura 2c [Bisitaria]
iñigorekin eta uxuerekin oso ados nago,ez dakit asko balio duen baina dirudio baietz.
oso aspergarria da eta telebistan asko ipintzen dute orregatik repetitiboa biurtzen da
Permalink-a mezu RSS 2008-12-01 @ 15:55
Bidaltzailea: aitor fernandez samaniego [Bisitaria]
nik obam ezagutzen dut eta ez dakit askorako balio duen. baina dirudi baitze.gainera etxe handiaak dituzte ,diru asko.
politikari gehienen famatxarra da......
Permalink-a mezu RSS 2008-12-02 @ 13:56
Bidaltzailea: Josune Alonso 2B [Bisitaria]
ni politika aspergarria dela eta dendorapasa bat dela esaten duenarekin ados nago, egia delako.
Permalink-a mezu RSS 2008-12-02 @ 18:25
Bidaltzailea: Mikel Matinez Nunes 2B [Bisitaria]
Politika ez da batere interesgarria, gainero ezin duzu parte artu, bakarrik bozkatezeko. Eta zergaitik interesatu behar gara politikan? Inportantea al da?
Zertarako balio digu guri? Ba nire ustez ez da inportantea, guretzat ez digu ezertarako balio eta ez zaigu interesatzen.
Permalink-a mezu RSS 2008-12-02 @ 22:06
Bidaltzailea: Mikel Matinez Nunes 2B [Bisitaria]
Politika ez da batere interesgarria, gainero ezin duzu parte artu, bakarrik bozkatezeko. Eta zergaitik interesatu behar gara politikan? Inportantea al da?
Zertarako balio digu guri? Ba nire ustez ez da inportantea, guretzat ez digu ezertarako balio eta ez zaigu interesatzen.
Permalink-a mezu RSS 2008-12-02 @ 22:06
Bidaltzailea: Asier! [Bisitaria] · http://www.santa.com
Jendea ez daki zer esaten ari den.

Hitzegin, hitz egiteagatik; Beti bezala.

Politika zer egingo dugun, nola egingo dugun eta noiz egingo dugun esaten digu. Horregatik garrantzitsua da.

Eta, bai, politika asko esaten digu, ez? Horretarako aukeratzen dugu horren ahotza.

Eta zergatik ez parte hartu? Hor duzu PNV-ko gazte ilarak, sartu.

Espero dut, benetan, hortik dena ondo jarraitzea.
_________
Asier S!
Permalink-a mezu RSS 2008-12-02 @ 23:24
Bidaltzailea: aitor irureta 2a [Bisitaria]
Ez zait interesatzen baina zerbait esango dut:ika-mikatan dabiltza egun osoan eta zer? ez dute ezer konpontzen.ez du ezertarako balio.
Bakoitzak pentsatzen duena esateko
eskubiderik.
Permalink-a mezu RSS 2008-12-04 @ 15:30
Bidaltzailea: aitor irureta [Bisitaria]
Beti egiten dituzte promesak eta gero normalean ez dituzte betetzen.Hor daude egun guztian eta ez dute ezer konpontzen.
Permalink-a mezu RSS 2009-01-08 @ 15:48
Bidaltzailea: josu lorza [Bisitaria]
niri politika ez zait batere gustatzen baina aguantatu behar dut
Permalink-a mezu RSS 2009-01-19 @ 15:43
Bidaltzailea: alexander gutierrez [Bisitaria]
niri politika ez zait gustatzen eta berataz pasatzen dut
Permalink-a mezu RSS 2009-01-19 @ 15:46
Bidaltzailea: txotx [Bisitaria]
zuetako norbaitek ba al daki zer den politika?
ba al dakizue politikariek aukeratzen dutela gure herriaren etorkizuna eta guk geuk izango dugun etorkizuna??haiek aukeratzen dute zer ikasiko dugun, zenbat diru izango dugun, zertan egingo dugun lan, zein izango da gure maila gizartean,...eta axola ez zaizuela esaten duzue??????ezin dut sinetsi...politika ez da hiru lotsagabe mikrofono aurrera atera ta tontakeriak bata bestearen atzean botatzen dituztenean. Rajoy, Zapatero, Ibarretxe,...hoiek guztiak iruzurrak besterik ez dituzte esaten. politika hori baino askoz gehiago da. gogoratu nahiko nuke baita, gaur egun bizi garen estatu moderno eta aurreratu hau, aldi berean antidemokratikoa dela, izan ere partidu politikoak ilelalizatzen dituzte...
ta orain buruari eragin...
Permalink-a mezu RSS 2009-03-13 @ 00:13
Bidaltzailea: niiiñaaaaaaaaaaaaaa [Bisitaria]
begiratu zerura! ez da IMPORTANTEA JOPETAS!
Permalink-a mezu RSS 2009-06-13 @ 14:14

Erantzun:

Zure eposta ez da orrialdean erakutsiko.
Zure URL-a erakutsiko da.
Onartutako XHTML etiketak: <p, ul, ol, li, dl, dt, dd, address, blockquote, ins, del, span, bdo, br, em, strong, dfn, code, samp, kdb, var, cite, abbr, acronym, q, sub, sup, tt, i, b, big, small, img>


authimage

Aukerak:
 
(Lerro saltoak <br /> bihurtzen dira)
(Izena, eposta & url-arentzako cookiak finkatu)
----------

KM blog

KOLDO MITXELENA Institutuko topagunea izan nahi du blog honek, ea lortzen dugun.

Sortzailearen profila

Nire profila eta kontaktua

irakaslea

KM

Kontaktu formularioa

Zure irudia gravatar.com-en jarri

Bilaketa

Estekak

    Blog hau sindikatu

    Zer da hau?

    Zure bloga eraman

    1. Bloga esportatu eta txt moduan gorde.
    2. blogariak.com-era joan Tresnak > Inportatu bidez zure blog berria informazioa ekarri.
    Elurnet Informatika Zebitzuek eskaintzen duten zerbitzua
    Ikastaroak, garapena, zerbitzu informatikoak, blogak

    powered by
    b2evolution